Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24678
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Астахова М. С. | - |
dc.contributor.author | Кравченко Г. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-12T10:00:01Z | - |
dc.date.available | 2021-02-12T10:00:01Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Астахова М. С. Упровадження тренінгових технологій в освітній процес вищої школи. / М. С. Астахова, Г. Ю. Кравченко. // Integration of scientific bases into practice: матеріали IV міжнародної науково-практ. конф., 12-16 жовт. 2020 р. : тези допов. – Стокгольм, Швеція, 2020. – С. 262-264. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24678 | - |
dc.description.abstract | У тезах проаналізовано концептуальні положення впровадження тренінгових технологій в освітній процес вищої школи, розкрито погляди науковців на поняття «тренінг» та взаємопов’язані етапи реалізації тренінгів під час професійної підготовки майбутнього фахівця протягом навчання у закладі вищої освіти, виокремлено групи корпоративних тренінгів, з акцентовано на негативних аспектах групової роботи. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | тренінг | ru_RU |
dc.subject | групова робота | ru_RU |
dc.subject | технологія | ru_RU |
dc.subject | взаємодія | ru_RU |
dc.title | Упровадження тренінгових технологій в освітній процес вищої школи | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Астахова, Кравченко_Тези.pdf | 167,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.