Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24856
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасько М. І.-
dc.contributor.authorСерікова О. М.-
dc.date.accessioned2021-03-11T08:32:01Z-
dc.date.available2021-03-11T08:32:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПасько М. І. Джерела формування конкурентних переваг підприємства / М. І. Пасько, О. М. Серікова. // Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств в сучасних умовах господарювання : матеріали десятої міжвузівської наук.-практ. конф., 26 лист. 2020 р. : тези допов. – Харків : НАНГУ, 2020. – С. 102-103.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24856-
dc.description.abstractВизначено різноманітність підходів щодо джерел формування конкурентних переваг. Розглянуто концепції, що визначають головні джерела формування конкурентної переваги підприємства в сучасних умовах господарювання: інституційна, ринкова та ресурсна. Зазначено, що кожна конкурентна перевага має свій ресурс, тому ринкові позиції компанії визначаються кількістю конкурентних переваг, їх значимістю і тривалістю життєвого циклу конкурентної переваги. Чим більша кількість унікальних, важкодоступних для відтворення конкурентних переваг і чим довша тривалість їх життєвого циклу, тим міцніші стратегічні позиції компанії.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectконкурентна перевагаru_RU
dc.subjectджерела формування конкурентних перевагru_RU
dc.subjectпідходи щодо визначення джерел конкурентних перевагru_RU
dc.titleДжерела формування конкурентних переваг підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пас_ко_М._Серiкова_О._Тези.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.