Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24867
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГеращенко І. М.-
dc.contributor.authorАлександрова Д. В.-
dc.date.accessioned2021-03-11T09:58:51Z-
dc.date.available2021-03-11T09:58:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГеращенко І. М. HR-брендинг як підґрунтя забезпечення конкурентоспроможності персоналу підприємств / І. М. Геращенко, Д. В. Александрова. // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики: матеріали XV міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 13 лист. 2020 р. - Харків: ФОП Лібуркіна Л. М., 2020. - C. 94–98.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24867-
dc.description.abstractHR-брендинг – нове, поки що маловідоме поняття маркетингу; це робота з репутацією компанії як роботодавця. Представлені напрями взаємодії підприємства із суб’єктами HR-ринку з метою забезпечення конкурентоспроможності персоналу підприємства. Отже, реалізація сучасних напрямів забезпечення конкурентоспроможності персоналу підприємств можлива за умови співпраці з суб’єктами HR-ринку праці, а також на основі впровадження у компанії HR-брендингу з метою впровадження нових форм і методів кадрової роботи підприємств.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectHR-брендингru_RU
dc.subjectHR-брендru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність персоналуru_RU
dc.subjectпідприємстваru_RU
dc.titleHR-брендинг як підґрунтя забезпечення конкурентоспроможності персоналу підприємствru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.