Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроскурніна Н. В.-
dc.date.accessioned2021-03-18T08:50:12Z-
dc.date.available2021-03-18T08:50:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПроскурніна Н. В. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності / Н. В. Проскурніна. // Зовнішня торгівля : економіка, фінанси, право. - КНТЕУ, 2020. - С. 129-140.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24950-
dc.description.abstractРозглянуто поняття штучного інтелекту в маркетингу. Досліджено основні інструменти штучного інтелекту. Визначено ключові етапи впровадження штучного інтелекту в маркетингову діяльність підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано трансформаційні процеси, що відбуваються у маркетинговій діяльності під впливом машинного навчання.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectштучний інтелектru_RU
dc.subjectперсоналізація споживачівru_RU
dc.subjectмашинне навчанняru_RU
dc.subjectфункції маркетингуru_RU
dc.subjectгенерація контентуru_RU
dc.subjectтрансформаційні процесиru_RU
dc.titleШтучний інтелект у маркетинговій діяльностіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.