Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24989
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПархоменко Н. О.-
dc.contributor.authorПервушина О. О.-
dc.date.accessioned2021-03-22T09:51:05Z-
dc.date.available2021-03-22T09:51:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПархоменко Н. О. Процес формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства / Н. О. Пархоменко, О. О. Первушина. // Сучасні стратегії економічного розвитку: наука, інновації та бізнес-освіта : матеріали І міжнар. наук.-практ. конф., 3 лист. 2020 р. / За заг. ред. Т. В. Полозової [та ін.]. – Харків : ХНУРЕ, 2020. - С. 243-246.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24989-
dc.description.abstractВ дослідженні охарактеризовано проблеми стратегічного управління міжнародної маркетингової діяльності. Визначено перелік параметрів, які необхідно враховувати при розробці міжнародної маркетингової стратегії. Сформовано процес розробки міжнародної маркетингової стратегії. Надано рекомендації щодо використання запропонованого алгоритму міжнародними компаніями.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectстратегічне управлінняru_RU
dc.subjectміжнародна маркетингова стратегія підприємстваru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.titleПроцес формування міжнародної маркетингової стратегії підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВББ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пархоменко,_Первушина_тези_Маркет_стратегии.pdf214,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.