Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25111
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлєпцова А. Б.-
dc.date.accessioned2021-04-05T07:16:21Z-
dc.date.available2021-04-05T07:16:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСлєпцова А. Б. Методика вибору шрифтового оформлення інтернет-реклами: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 186 «Видавництво та поліграфія» / А. Б. Слєпцова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25111-
dc.description.abstractУ дипломній роботі було розглянуто існуючі методики вибору шрифтів, проведено кластерний аналіз з метою групування множини гарнітур, розроблено методику вибору шрифтового оформлення інтернет-реклами, спроектовано схему технологічного процесу створення сайту, розроблено та впроваджено дидактичний проект лекційного заняття. Науковим результатом дипломної роботи є розробка методики вибору шрифтів для інтернет-реклами. Практичним результатом виконання дипломної роботи є виявлення множини шрифтових характеристик та розробка сайту для підбору шрифтів, які найбільше задовольняють обраним користувачем характеристикам. Результати дипломної роботи можуть бути корисними для тих, хто займається розробкою дизайна інтернет-реклами.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectшрифтове оформленняru_RU
dc.subjectвеб-шрифтиru_RU
dc.subjectхарактеристики гарнітурru_RU
dc.subjectінтернет-рекламаru_RU
dc.titleМетодика вибору шрифтового оформлення інтернет-рекламиru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МСТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Слєпцова Аліса ...2.pdf1,41 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.