Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25112
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦема Є. І.-
dc.date.accessioned2021-04-05T08:37:40Z-
dc.date.available2021-04-05T08:37:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЦема Є. І. Методика створення додатку для вибору дизайн-концепту етикетки продукту: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 186 «Видавництво та поліграфія» / Є. І. Цема. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25112-
dc.description.abstractУ дипломній роботі наведено огляд і аналіз аналогів електронних додатків та методики їх створення. На основі аналітичних даних сформульовано методику створення додатку для вибору дизайн-концепту етикеток алкогольного продукту. Методика включає наступні етапи: виділення ключових критеріїв етикетки на базі маркетингового аналізу цільової аудиторії, виділення найбільш значущих критеріїв для прийняття рішень щодо вибору доцільних компонентів оформлення етикетки, оцінки рівня пріоритету кожної групи критеріїв для визначення їх послідовності та ступеню реалізації, визначення доцільного стилю для візуального оформлення веб-додатку. Практична реалізація розробленої методики була відображена у вигляді посадової сторінки.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectвеб-додатокru_RU
dc.subjectметодикаru_RU
dc.subjectдизайн етикетки алкогольного продуктуru_RU
dc.subjectметод аналізу ієрархійru_RU
dc.subjectметод експертного оцінюванняru_RU
dc.titleМетодика створення додатку для вибору дизайн-концепту етикетки продуктуru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МСТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цема Євгенія Іванівна-.. 2.pdf3,1 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.