Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25217
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолодізєв О. М.-
dc.date.accessioned2021-04-15T11:26:48Z-
dc.date.available2021-04-15T11:26:48Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationКолодізєв О. М. Проблеми розвитку маркетингу банківських послуг / О. М. Колодізєв // Маркетингові дослідження в Україні : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 25-28 трав. 2004 р., Ялта : тези допов. / Відп.ред. А. А. Мазаракі. – Київ: Київ. нац-ий торговельно-екон. ун-т, 2004. – С.46 – 48.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25217-
dc.description.abstractРозглянуто динаміку загострення конкуренції, яка призводить до того, що підвищується увага банків до питань вивчення проблем ринку банківських послуг, а також потреб їх споживачів. Доведено, що маркетинг стає важливою концепцією управління банком, організації роботи усіх його підрозділів. Запропоновано банківський маркетинг визначити як ринкову концепцію управління діяльністю банка, що спрямована на вивчення ринку, економічної кон’юнктури, конкретних потреб клієнтів банку і орієнтацію на потреби клієнтів в процесі розробки нових видів послуг або вдосконалення вже існуючих, а також отримання прибутку на основі вивчення та прогнозування грошового ринку.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбанкиru_RU
dc.subjectбанківський маркетингru_RU
dc.subjectпотреби споживачівru_RU
dc.subjectконцепція управлінняru_RU
dc.titleПроблеми розвитку маркетингу банківських послугru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МТМСФТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5_ТЕЗИ_Колодізєв.pdf11,27 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.