Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25257
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Малярець Л. М. | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-26T08:20:06Z | - |
dc.date.available | 2021-04-26T08:20:06Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Аналіз соціально-економічних даних : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 051 «Економіка» третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / укл. Л. М. Малярець, – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 11 с. (Укр. мов.) | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25257 | - |
dc.description.abstract | Подано структуру навчальної дисципліни та структурно-логічна схему її вивчення, надано перелік тем лекційних та лабораторних занять, вимоги щодо сформованих компетентності та результатів навчання за дисципліною, наведено порядок оцінювання результатів навчання згідно з накопичувальною 100-бальною системоюта розподіл балів за тижнями, надано список рекомендованої літератури. Рекомендовано для здобувачів спеціальності 051 «Економіка» третього (освітньо-наукового) рівня. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | змістовий модуль | ru_RU |
dc.subject | теми лекційних | ru_RU |
dc.subject | лабораторних занять | ru_RU |
dc.subject | компетентності | ru_RU |
dc.subject | порядок оцінювання | ru_RU |
dc.subject | рекомендована література | ru_RU |
dc.title | Аналіз соціально-економічних даних : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 051 «Економіка» третього (освітньо-наукового) рівня | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Методичні матеріали (ЕММ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
АСЕД(Малярец) 2021 РП.pdf | 433,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.