Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25281
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасько М. І.-
dc.date.accessioned2021-05-11T07:27:40Z-
dc.date.available2021-05-11T07:27:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПасько М. І. Формування структури маркетингового потенціалу промислового підприємства / М. І. Пасько // Сучасні проблеми управління підприємствами: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., Харків – Торунь, 16 квітня 2021 р. : тези допов. — Днепр: Середняк Т. К., 2021. – С. 103-104ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25281-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні підходи до формування структури маркетингового потенціалу промислового підприємства, яка має містити вичерпний перелік складових, що розкривають розуміння та сутнісне наповнення маркетингового потенціалу. Запропоновано системний підхід, згідно якого структуру маркетингового потенціалу складають внутрішні та зовнішні ресурси, можливості та спроможності, що спрямовуються на забезпечення конкурентоспроможності підприємства.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваru_RU
dc.subjectмаркетинговий потенціал підприємстваru_RU
dc.subjectструктура маркетингового потенціалу підприємстваru_RU
dc.titleФормування структури маркетингового потенціалу промислового підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пас_ко_М._Тези.pdf625,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.