Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25305
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБазилевич О. В.-
dc.contributor.authorПарфьонов Ю. Е.-
dc.date.accessioned2021-05-14T08:28:21Z-
dc.date.available2021-05-14T08:28:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБазилевич О. В. / Застосування аналізу великих даних для оцінки ефективності рекламної кампанії підприємства / О. В. Базилевич, Ю. E. Парфьонов // Інформаційні технології та системи : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 8 - 9 квіт. 2021 р.: тези допов. – Харків: ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, 2021. – С. 26.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25305-
dc.description.abstractУ доповіді розглядається використання соціальних мереж як майданчика для рекламних кампаній товарів та послуг підприємства. Зазначено, що оцінка ефективності таких кампаній потребує детальної інформації, щодо ступеню та якості впливу реклами на групи цільової аудиторії, які визначені підприємством. Зроблено висновок, що для оцінки ефективності рекламної кампанії доцільно застосування методів аналізу великих даних та спеціалізованого програмного забезпечення.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectаналіз данихru_RU
dc.subjectвеликі даніru_RU
dc.subjectоцінка ефективностіru_RU
dc.subjectмова програмування Rru_RU
dc.subjectрекламна кампаніяru_RU
dc.titleЗастосування аналізу великих даних для оцінки ефективності рекламної кампанії підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ІС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Парфьонов.pdf129 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.