Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25326
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorIastremska O. O.-
dc.date.accessioned2021-05-20T09:32:37Z-
dc.date.available2021-05-20T09:32:37Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationIastremska O. О. Use of branding in the tourism industry / O. О. Iastremska // Changing Paradigm in Economics & Management System : monograph. ‒ Delhi: ABS BOOKS, 2021. – Volume IV. ‒ P. 131 – 148.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25326-
dc.description.abstractIn the section of the monograph, the features of the use of branding by tourist enterprises are disclosed. Rules for the development and use of modern brand-sites have been formed, which could increase the interest of consumers in cooperation with enterprises of the tourism industry, and a system of indicators for assessing the results of using brands of enterprises and tourism products has been proposed.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectbrandingru_RU
dc.subjecttourism companyru_RU
dc.subjecttourism industryru_RU
dc.subjectbrand-siteru_RU
dc.subjectscorecardru_RU
dc.subjectenterprise brandru_RU
dc.subjecttourism product brandru_RU
dc.titleUse of branding in the tourism industryru_RU
dc.typeBook chapterru_RU
Розташовується у зібраннях:Монографії (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IASTREMSKA.O.О.MON-2-english.pdf235,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.