Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІвашура А. А.-
dc.contributor.authorШевченко Д.-
dc.date.accessioned2021-05-24T12:52:31Z-
dc.date.available2021-05-24T12:52:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationІвашура А. Основні перешкоди на шляху екологічних товарів / А. Івашура, Д. Шевченко // Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Всеукр-ої наук.-практ. інтернет-конф. : Зб. наук. праць. – Переяслав, 2021. – Вип. 69. – С. 6 – 8.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25335-
dc.description.abstractДля стимулювання продажу екологічно чистих продуктів компанії повинні підвищувати обізнаність споживачів про «зелені» продукти, покращувати сприйняття споживачами якості екологічних продуктів, зміцнювати довіру споживачів, знижувати ціни на «зелені» продукти і підвищувати доступність до них.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectекологічно чисті продуктиru_RU
dc.subjectсвідоме споживанняru_RU
dc.subject«зелений» ринокru_RU
dc.subjectекологічні проблемиru_RU
dc.subjectекоспоживанняru_RU
dc.titleОсновні перешкоди на шляху екологічних товарівru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖБЖ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Івашура А. ОСНОВНІ ПЕРЕШКОДИ НА ШЛЯХУ ЕКОЛОГІЧНИХ ТОВАРІВ (1).pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.