Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1191-1200 зі 6132 (час пошуку: 0.006 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ ЗАЛЕЖНІСТЬ ВІД УМОВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩАДурдиєва Д. Т.
2012СОСТОЯНИЕ МОТИВАЦИИ ПЕРСОНАЛА В УКРАИНЕРепта О. В.
2012СОВРЕМЕННЫЕ ТЕНДЕНЦИИ ПРОЦЕССА ГЛОБАЛИЗАЦИИБеренов А. Д.
2012АНАЛИЗ ВОЛАТИЛЬНОСТИ ВРЕМЕННЫХ РЯДОВ ВАЛЮТНЫХ КОТИРОВОК С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ GARCH- И EWMA-МЕТОДОВСемешкин С. Н.
2012ІНСТИТУЦІОНАЛЬНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИЧеркова М. Ю.
2013УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВЛіснича Т. В.
2012Формування технології дослідження виробничого потенціалу підприємстваКоптєва А. О.
2012Визначення валютних позицій банку під час відображення обліку валютних операційПриходько М. С.
2012БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ЯК КЛЮЧОВА СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВАКозлова В. Ю.
2012УДОСКОНАЛЕННЯ МОТИВАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ НА ПІДПРИЄМСТВІКляшов О. С.