Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2411-2420 зі 6338 (час пошуку: 0.018 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013СУТНІСТЬ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВАКолєснік В. П.
2013РОЛЬ ПЕРСОНАЛУ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАБондаренко Г. М.
2013УДОСКОНАЛЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ КОМУНІКАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇПересада А. С.
2013УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМИ ЗМІНАМИ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ МЕТОДУ ПАРАМЕТРИЧНОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇКотляр А. А.
2013РІВЕНЬ СПРИЯТЛИВОСТІ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІГагарінов О. В.
2013СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВАСуліменко К. К.
2013ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ КОМАНДТокар О. В.
2013РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІКирюшина К. О.
2013ВИЗНАЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОБЛІКУ ДОХОДІВ І ВИТРАТ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУХворостовська М. В.
2013ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ СТІЙКОСТІ ПІДПРИЄМСТВАСадовський Ю. В.