Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2421-2430 зі 6138 (час пошуку: 0.008 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Аналіз методичних підходів та методів оцінки трудового потенціалу підприємстваДехтяренко І. В.
2013THE SUBSTANTIATION OF THE NECESSITY FOR IMPLEMENTING ELECTRONIC COMMERCE AT THE ENTERPRISELebedyeva A.
2013Вітчизняний і зарубіжний підходи до визначення сутності оцінки персоналуКрючкова Т. С.
2013PRICING STRATEGY AS ONE OF THE KEY ELEMENTS OF MARKETING STRATEGYVoloshko S.
2013EVOLUTION OF THE CONCEPT OF ENTERPRISE STRATEGYKamonina A.
2013Дослідження етимології категорії "аутсорсинг персоналу"Зайцева О. О.
2013АНАЛИЗ РЕКЛАМЫ В СОВРЕМЕННОЙ СИСТЕМЕ МАРКЕТИНГА: ЕЕ ПРЕИМУЩЕСТВА И НЕДОСТАТКИГондаренко М. А.
2013РЕІНЖИНІРИНГ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОКРАЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВСтепанова Н. І.
2013ИНВЕСТИЦИОННАЯ ПРИВЛЕКАТЕЛЬНОСТЬ УКРАИНЫ. МЕТОДЫ ЕЕ ПОВЫШЕНИЯСтолярова А. А.
2013МЕТОД АНАЛІЗУ ІЄРАРХІЙ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ДЕПОЗИТНИХ ПРОГРАМ БАНКУУманець М. В.