Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 281-290 зі 6127 (час пошуку: 0.039 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМИ АЛКОГОЛЬНИХ ТА ТЮТЮНОВИХ ВИРОБІВ В УКРАЇНІ ТА КРАЇНАХ ЄСЖуравльова Н. М.
2014РЕФОРМУВАННЯ ПРАВ ТА ОБОВ’ЯЗКІВ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ В УКРАЇНІСиваш Ю. М.
2014ОСОБЛИВОСТІ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВВавенко А. Е.
2014CRM-СИСТЕМА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПЕРСОНІФІКОВАНОГО МАРКЕТИНГУСтепаненко Н. М.
2014ПРОБЛЕМИ РЕГУЛЮВАННЯ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙСиров В. В.
2014ОСОБЛИВОСТІ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТТатарова В. С.
2014ПОБУДОВА СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ЗА ДОПОМОГОЮ СТАНДАРТУ IDEF0Пащенко О. І.
2014МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИОсова В. О.
2014ПРОБЛЕМИ МОЛОДІЖНОГО РИНКУ ПРАЦІКіян Т. В.
2014РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАЛьвовська М. М.