Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2991-3000 зі 6331 (час пошуку: 0.02 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013ВИЗНАЧЕННЯ ЗМІСТОВНОГО НАПОВНЕННЯ ПОНЯТТЯ "КРЕДИТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОЗИЧАЛЬНИКА БАНКУ"Кіріна Ю. С.
2013ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ КАТЕГОРІЙ "ПРИБУТОК" ТА "ПРИБУТКОВІСТЬ БАНКУ"Тимощенко О. А.
2013Сутність та принципи товарної політикиХалепа С. Ю.
2013Маркетингова складова товарної політики підприємстваЧерепаха Є. В.
2013ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТА ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ НА УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХПух К. О.
2013Роль товарных знаков и их разновидностиЧарыев Э.
2014Аналіз специфіки функціонування системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах господарюванняНасєдкіна Ю. М.
2014Особливості концепцій життєвого циклу організаціїБалбазан В. С.
2013ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ УСТАТКУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІГлівенко В. В.
2014Теоретичні засади визначення сутності понять "стратегія" та "стратегічне планування"Крокус К. В.