Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 341-350 зі 6361 (час пошуку: 0.077 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇЛопатіна К. А.
2014ВИКОРИСТАННЯ БРЕНДАМИ КОЛІРНИХ МАНІПУЛЯЦІЙГолиш Т. І.
2014СУЧАСНИЙ СТАН ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОДУКТІВ ТА ПОСЛУГГондаренко М. А.
2014УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ФІНАНСОВОЇ УСТАНОВИДмитрієва А. Д.
2014НАПРЯМИ ОПТИМІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТНИМИ ТА СКЛАДСЬКИМИ ПРОЦЕСАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІСеврюк В. О.
2014ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ПЛАНИРОВАНИЯ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНИИГорниченко А. Р.
2014УДОСКОНАЛЕННЯ СКЛАДСЬКИХ ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВАОсетинський О. Е.
2014Проблема манипуляции сознанием потребителей посредством рекламыХохлова А. Ю.
2013ФУНКЦІОНУВАННЯ ЖАРГОНУ В СУЧАСНОМУ ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ ДИСКУРСІГаврашенко О. В.
2012ОЦІНКА КРЕДИТОСПРОМОЖНОСТІ ПОЗИЧАЛЬНИКА: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯЖадан Ю. С.