Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 3581-3590 зі 6138 (час пошуку: 0.008 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКЦІЙНИХ МЕТОДИК ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ДЛЯ ПЕРСОНІФІКАЦІЇ БРЕНДАБорисенко А. О.
2013ОСОБЛИВОСТІ ТА ФОРМИ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІМузиченко К. О.
2013ПОБУДОВА ТЕОРЕТИЧНОЇ МОДЕЛІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ БРЕНДА НА ОСНОВІ СЕМАНТИЧНОГО ДИФЕРЕНЦІАЛАШустова К. В.
2013ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАТарасенко Ю. В.
2013ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАСкришевська Т. А.
2013УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВАТолокнєєва А. Б.
2013РАЗВИТИЕ БЛАГОТВОРИТЕЛЬНОСТИ В СОВРЕМЕННОЙ УКРАИНЕБородина А. С.
2013УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗГУРТОВАНОСТІМухіна О. О.
2013УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ:ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТА ШЛЯХИ ЇЇ АКТИВІЗАЦІЇОсикова А. М.
2013ПРОБЛЕМИ ОБЛІКУ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ В УКРАЇНІЛазарєва А. С.