Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 701-710 зі 6131 (час пошуку: 0.022 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У САНАТОРНО-КУРОРТНІЙ СФЕРІСтрашкова А. К.
2014PEST-АНАЛІЗ МАКРОСЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВ МАШИНОБУДІВНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИКордиш О. Р.
2014КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЕКОНОМІЧНА КАТЕГОРІЯПерський К. Є.
2014РОЛЬ МАРКЕТИНГОВЫХ КОММУНИКАЦИЙ В ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯНгуен Т. Л.
2014ІНТЕРНЕТ-ПРОСТІР ЯК ЕЛЕМЕНТ ПОШУКУ ВАКАНСІЙ НА РИНКУ ПРАЦІКутепова В. О.
2014ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВОЇ МАРКИПобережець Н. В.
2014МАРКЕТИНГОВАЯ ПОЛИТИКА КАК ФАКТОР УСПЕШНОГО РАЗВИТИЯ ПРЕДПРИЯТИЯМарченко Е. Ю.
2014ФІНАНСОВИЙ ЛІЗИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОСИЛЕННЯ ІНВЕСТУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВВасильченко Д. Р.
2014УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ БЕЗПЕКИ БАНКУСараєва О. К.
2014ФОРМУВАННЯ АНТИКРИЗОВОЇ ФІНАНСОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВАГнилицька А. А.