Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25675
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБутенко Д. С.-
dc.contributor.authorНемашкало К. Р.-
dc.date.accessioned2021-07-09T09:27:40Z-
dc.date.available2021-07-09T09:27:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБутенко Д. С. Використання воронки продаж для підвищення ефективності інтернет-торгівлі / Д. С. Бутенко, К. Р. Немашкало // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : збірник матеріалів V міжнар. наук. конф., 27 лист. 2020 р. ‒ Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – С. 19-20.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25675-
dc.description.abstractРозглянуто поняття «інтернет-маркетинг» та «інтернет-торгівля». Розкрито сутність воронки продажу. Наведено етапи воронки продаж. Представлено приклад її побудови для підвищення ефективності обсягів продажу в підприємницький діяльності. Розглянуто процес лідогенерації. Наведено класифікацію лідів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінтернет-маркетингru_RU
dc.subjectінтернет-торгівляru_RU
dc.subjectворонка продажуru_RU
dc.subjectкласифікація лідівru_RU
dc.subjectлідогенераціяru_RU
dc.titleВикористання воронки продаж для підвищення ефективності інтернет-торгівліru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.