Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25743
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПогуда Н. В.-
dc.date.accessioned2021-07-16T08:40:35Z-
dc.date.available2021-07-16T08:40:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПогуда Н. В. Маркетингові стратегії туристичних підприємств України / Н. В. Погуда // Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф. до 90-річ. заснув. : тези допов. - Харків : ХНТУСГ ім. П. Василенка, 2020. – С. 242-245 .ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25743-
dc.description.abstractУ роботі досліджено маркетингові стратегії основних туристичних підприємств України. Використано карту стратегічних груп для визначення місця найбільших туристичних операторів. Визначено типи маркетингових стратегій для кожного з розглянутих туристичних операторів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectтуристичне підприємствоru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectкарта стратегічних групru_RU
dc.titleМаркетингові стратегії туристичних підприємств Україниru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Погуда_Маркетинговi_стратегii .....pdf683,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.