Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 531-540 зі 1516 (час пошуку: 0.098 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Strategy to increase the share of sales in the pharmaceutical marketJalilova Ainuram
2024Mitigating economic losses and prospects for the development of the energy sector in the Republic of KosovoMurtezaj Ilir Musli; Rexhepi Burhan Reshat; Dauti Bardhyl; Xhafa Halit
2024Artificial intelligence for marketing product strategy in the online education marketBilovodska O.; Kravchuk T.; Ponomarenko I.; Bliumska-Danko K.; Kononenko A.
2024Assessment of the economic value of physiotherapy treatment for economically effective resultsZotaj Aida; Krasniqi Marsida; Bara Rajmonda; Kalaja Rezarta; Veizaj Selda
2024Digital transformation management in Georgian business: Growth strategies and competitive advantagesGoderdzishvili Bella; Rostiashvil Tamar; Soselia Maia; Podiashvili David; Chelidze Medea
2024Economic growth and foreign direct investment in BalkansLazaj Armira; Teta Jonida; Xhafka Eralda
2024Analysis of the impact of the volumes of state commissioning on the economy’s availability of specialists in certain professionsPonomarenko V.; Pysarchuk O.
2024Optimization of direct supply chains in the restaurant industry: Addressing key challenges through technological innovationRasulov Rovshan
2009Системная модель для оценки внутренней среды предприятия как объекта стратегических измененийКобзев П. М.
2009Сутність та особливості підприємств інноваційного типу розвитку як ринкових лідерів сучасної економікиЛабунська С. В.; Курган Н. В.