Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25822
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвящук С. А.-
dc.date.accessioned2021-07-22T08:15:50Z-
dc.date.available2021-07-22T08:15:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСвящук С. А. Проблематика вибору між глобальною та мультинаціональною маркетинговою стратегією / С. А. Свящук //Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали п’ятої міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 26-30 квіт. 2021 р. : тези допов. ‒ Харків : ТОВ «Стильна типографія» , 2021. ‒ С. 269-273.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25822-
dc.description.abstractРозглянуто переваги, недоліки та особливості глобальної та мультинаціональної маркетингової стратегії та проблематика вибору між ними, визначено основні фактори, що впливають на вибір стртегії.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectкомунікаціяru_RU
dc.subjectміжкультурний аналізru_RU
dc.titleПроблематика вибору між глобальною та мультинаціональною маркетинговою стратегієюru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези_Свящук_Матерiали_конференцii_ХНТУСГ_26_30_04_21_.pdf580,11 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.