Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25829
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДоброскок Ю. Б.-
dc.date.accessioned2021-07-22T09:24:58Z-
dc.date.available2021-07-22T09:24:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДоброскок Ю. Б. Використання цифрових технологій в роздрібній торгівлі на прикладі месенджерів та чат-ботів / Ю. Б. Доброскок // Економічний розвиток та спадщина Семена Кузнеця : матеріали 5 наук.-практ. конф., 26-27 лист. 2020 р. : тези допов. ‒ Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. ‒ С. 130-131.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25829-
dc.description.abstractАвтором визначено, що соціальні мережі та месенджери в сучасному світі є найбільш ефективним засобом взаємодії з з цільовою аудиторією. Надані основні характеристики Telegram-месенджера, Viber – месенджера, Facebook - месенджера, WhatsApp. Проаналізовано можливості використання чат-ботів зазначених месенджерів на підприємствах сфери торгівлі, та проведено порівняльну характеристику переваг використання месенджерів в маркетинговій діяльності.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмесенджериru_RU
dc.subjectчат-ботиru_RU
dc.subjectTelegram-месенджерru_RU
dc.subjectViber – месенджерru_RU
dc.subjectFacebook - месенджераru_RU
dc.subjectWhatsAppru_RU
dc.titleВикористання цифрових технологій в роздрібній торгівлі на прикладі месенджерів та чат-ботівru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.