Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25832
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNikitina A. V.-
dc.date.accessioned2021-07-23T06:45:47Z-
dc.date.available2021-07-23T06:45:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationNikitina A. V. Internet advertising as efficient promotion instruments of small businesses under global digitalization conditions / A. V. Nikitina // Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 23 квіт. 2021 р. / редкол. : О. І. Черевко [та ін.]. – Харків : ХДУХТ, 2021. – С. 47-50.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25832-
dc.description.abstractThe scientific work explored the basics of online advertising as an effective tool for promoting small businesses in the context of global digitalization. The main components and stages of the process of on-line promotion in the conditions of aggravated competition have been identified.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectonline advertisingru_RU
dc.subjectdigitalizationru_RU
dc.subjectonline promotionru_RU
dc.subjectglobalizationru_RU
dc.titleInternet advertising as efficient promotion instruments of small businesses under global digitalization conditionsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
k_23_04_2021-47-50.pdf287,26 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.