Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25841
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШталь Т. В.-
dc.contributor.authorБочков Д. Р.-
dc.date.accessioned2021-07-23T07:35:22Z-
dc.date.available2021-07-23T07:35:22Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШталь Т. В. Бочков Д. Р. Обгрунтування цифрових технологій міжнародного маркетингу / Т. В. Шталь, Д. Р. Бочков / Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку бізнесу, фінансово-кредитних та облікових систем : збірник тез доповідей I міжнар. наук.-прак. конф., 26 травня 2021р. : тези допов. ‒ Харків : ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2021. ‒ С. 284- 286ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25841-
dc.description.abstractЕлектронно-інформаційна революція і її продукт – електронна і цифрова економіки змінюють форму здійснення економічних відносин, інститутів і організацій в глобальному просторі ринкової економіки. Автором проведено аналіз діяльності підприємств в даному середовищі, виявлення їх стратегій і ключових факторів успіху.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectцифрові технологіїru_RU
dc.subjectміжнародний маркетингru_RU
dc.subjectглобалізаціяru_RU
dc.subjectекономічні відносиниru_RU
dc.titleОбгрунтування цифрових технологій міжнародного маркетингуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnik_conference_may_2021_Т.В._pdf.pdf649,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.