Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25857
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорова Т. А.-
dc.contributor.authorМарчук А. А.-
dc.date.accessioned2021-07-27T09:40:13Z-
dc.date.available2021-07-27T09:40:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБорова Т. Моніторинг системи управління педагогічною взаємодією викладача і студента в освітньому процесі ЗВО / Т. Борова, А. Марчук // Knowledge, Education, Law, Management. – 2020. – № 6 (34). – vol.1. – C. 27-34.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25857-
dc.description.abstractУ статті визначено сутність поняття моніторингу в освітній галузі. Схарактеризовано основні його завдання та процедури проведення. Обґрунтовано необхідність застосування кваліметричної моделі як інструменту моніторингу. Проаналізовано принципи побудови кваліметричної моделі. Виокремлено фактори та показники кваліметричної моделі управління педагогічною взаємодією викладача і студента. Зазначено вплив застосування кваліметричної моделі управління педагогічною взаємодією викладача і студента на процеси рефлексії, що є основою для самокорекції та саморегуляції освітньої діяльності.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмоніторингru_RU
dc.subjectосвітній моніторингru_RU
dc.subjectкваліметричний підхідru_RU
dc.subjectкваліметрична модельru_RU
dc.subjectуправління педагогічною взаємодією викладача і студентаru_RU
dc.subjectрефлексіяru_RU
dc.subjectсамокорекціїru_RU
dc.subjectсаморегуляціяru_RU
dc.titleМоніторинг системи управління педагогічною взаємодією викладача і студента в освітньому процесі ЗВОru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья 5.pdf278,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.