Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25892
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко Г. Ю.-
dc.date.accessioned2021-08-20T08:31:27Z-
dc.date.available2021-08-20T08:31:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКравченко Г. Ю. Концептуальні основи впровадження кваліметричної моделі управління розвитком професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти // The I International Science Conference on Multidisciplinary Research, January 19-21, 2021, Berlin, Germany. – Р. 675-679.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25892-
dc.description.abstractУ статті розкрито значення застосування кваліметричного підходу в управлінні, розглянуто технологію розробки кваліметричної моделі управління професійним розвитком викладачів кафедр та етапи її використання, визначено, що найбільш ефективним механізмом оцінювання якості професійної діяльності викладача, особливо його професійного розвитку є освітній моніторинг, розглянуто кваліметричну модель управління професійним розвитком викладача кафедри, яка розкриває його професійні та особисті якості в умовах освітньої діяльності закладу вищої освіти.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectкваліметричний підхідru_RU
dc.subjectтехнологіяru_RU
dc.subjectмодель управління професійним розвиткомru_RU
dc.titleКонцептуальні основи впровадження кваліметричної моделі управління розвитком професійної компетентності викладачів закладів вищої освітиru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези 10 Кравченко Г.Ю. ї.pdf346,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.