Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25892
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравченко Г. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2021-08-20T08:31:27Z | - |
dc.date.available | 2021-08-20T08:31:27Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Кравченко Г. Ю. Концептуальні основи впровадження кваліметричної моделі управління розвитком професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти // The I International Science Conference on Multidisciplinary Research, January 19-21, 2021, Berlin, Germany. – Р. 675-679. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25892 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито значення застосування кваліметричного підходу в управлінні, розглянуто технологію розробки кваліметричної моделі управління професійним розвитком викладачів кафедр та етапи її використання, визначено, що найбільш ефективним механізмом оцінювання якості професійної діяльності викладача, особливо його професійного розвитку є освітній моніторинг, розглянуто кваліметричну модель управління професійним розвитком викладача кафедри, яка розкриває його професійні та особисті якості в умовах освітньої діяльності закладу вищої освіти. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | кваліметричний підхід | ru_RU |
dc.subject | технологія | ru_RU |
dc.subject | модель управління професійним розвитком | ru_RU |
dc.title | Концептуальні основи впровадження кваліметричної моделі управління розвитком професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези 10 Кравченко Г.Ю. ї.pdf | 346,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.