Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25904
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМaksymova І. О.-
dc.date.accessioned2021-08-26T12:24:05Z-
dc.date.available2021-08-26T12:24:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМaksymova І. О. Aspects that Affect Students’ Motivation to Learn English Online / І. О. Мaksymova // Проблеми впровадження дистанційного навчання в освітньому процесі закладів вищої освіти та можливі шляхи їх вирішення: матер. міжвуз. заоч. наук.-метод. семінару / тез. доп. 26 січ. 2021 р.: тези допов. – Харків: Нац. акад. Нац. гвардії України, 2021. – С. 37-42.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25904-
dc.description.abstractThis research has the aim of highlighting the importance of motivation in the process of learning English as a foreign language. For that purpose, some aspects that affect students’ motivation are described. The proper presentation, the art of evaluating, the relationship between the teacher and the students, acknowledging and understanding students, having clear and smart objectives for each online lesson are among others. The fundamental role of the teacher’s competence is highlighted. Finally, some guidelines for a teaching methodology are proposed to enhenth students’ motivation to lean English online.ru_RU
dc.language.isoen_USru_RU
dc.publisherНац. акад.Нац. гвардії Україниru_RU
dc.subjectstudents' motivationru_RU
dc.subjectintrinsic and extrinsic motivationru_RU
dc.subjectcooperative learningru_RU
dc.subjectclassroom environmentru_RU
dc.titleAspects that Affect Students’ Motivation to Learn English Onlineru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Максимова І.О._тези. НАНГУ,26.01.21.pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.