Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25960
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолюхович М. В.-
dc.date.accessioned2021-09-03T07:04:07Z-
dc.date.available2021-09-03T07:04:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПолюхович М. В. Аналіз підходів до формування конкурентної стратегії розвитку підприємства / Полюхович М. В. // Галицький економічний вісник. ‒ 2021. ‒ Т. 69. ‒ № 2. ‒ С. 118-128.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25960-
dc.description.abstractУ статті досліджено основні підходи до формування стратегії в цілому та функціональних стратегії окремо, проаналізовано основні етапи та складові формування різних видів стратегій. Основною метою дослідження крім аналізу існуючих підходів та алгоритмів до формування різних видів стратегій було також систематизація підходів до формування стратегій та вдосконалення існуючих алгоритмів формування стратегії шляхом використання методів аналізу, синтезу – для обробки інформації щодо існуючих матеріалів; абстрагування, узагальнення, опису – для формування висновків та пропозицій по удосконаленню об′єкта дослідження; методу графічного зображення - для візуалізації отриманих результатів. В ході дослідження було проаналізовано наукові праці та звіти дослідників з різних країн світу у сфері стратегічного менеджменту та стратегічного маркетингу. За результатами дослідження було з′ясовано, що, по-перше, підходи до формування стратегії та її функціональних різновидів, в цілому не мають суттєвих відмінностей. По-друге, основні етапи формування різних видів стратегій відрізняються в більшості випадків лише ступенем деталізації загальної технології формування стратегії. Оскільки саме деталізація дозволяє врахувати особливості, які відрізняють різні види, наприклад, функціональних стратегій. З урахуванням цього було запропоновано схематичну класифікацію існуючих підходів до формування конкурентної стратегії розвитку підприємства. Також було розроблено та запропоновано технологію формування конкурентної стратегії розвитку підприємства і представлено у вигляді схеми. Зважаючи на актуальність даного питання для власників бізнесу та керівників різних рівнів у прагненні приймати досконалі рішення та розробляти ефективні з різної точки зору стратегії, запропонована деталізація складових запропонованої технології має на меті підвищення ефективності формування даного виду стратегії на підприємстві. Крім того окремі етапи, наприклад, оцінки ефективності конкурентної стратегії розвитку, можуть мати цінність з точки зору їх подальшого наукового дослідження.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпідходи до формування стратегіїru_RU
dc.subjectконкурентна стратегіяru_RU
dc.subjectстратегія розвитку підприємстваru_RU
dc.titleАналіз підходів до формування конкурентної стратегії розвитку підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Полюхович МВ .pdf311,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.