Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26002
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛещінська А. В.-
dc.date.accessioned2021-09-07T07:20:34Z-
dc.date.available2021-09-07T07:20:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛещінська А. В. Психолого-педагогічні умови диференційного навчання студентів закладів вищої освіти / А. В. Лещінська // Наукові записки Міжнар. гуманітарного ун-ту. Чорноморські наукові студії : статті учасників VII Всеукр-ої мультидисциплінарної конф., 14 трав. 2021 р. – Одеса: «Гельветика», 2021. ‒ Вип. 34. ‒ С. 171-176.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26002-
dc.description.abstractУ статті розглядається сутність поняття «Психолого-педагогічні умови диференціальної освіти студентів вищих навчальних закладів». Метою статті є теоретичне обґрунтування педагогічних умов готовності студентів до диференціального навчання. Показано, що диференціація вищої освіти є ефективним засобом забезпечення індивідуального стилю навчання студентів, що передбачає самостійний вибір методу навчання, дозволяє об’єктивно визначити рівень підготовки, а також вдосконалити знання. Суть диференціації полягає у відкритості та варіативності навчання, різноманітності методів, засобів та форм організації навчальної діяльності через діяльність, що забезпечує кожному студенту набуття знань та вмінь на межі своїх можливостей.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпсихолого-педагогічні умовиru_RU
dc.subjectдиференціальна освітаru_RU
dc.subjectдиференціальне навчанняru_RU
dc.subjectдиференціаціяru_RU
dc.titleПсихолого-педагогічні умови диференційного навчання студентів закладів вищої освітиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІММК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24 Лещінська_стаття.pdf842,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.