Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26031
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолякова Г. А.-
dc.contributor.authorДаниленко І. С.-
dc.date.accessioned2021-09-08T11:12:12Z-
dc.date.available2021-09-08T11:12:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПолякова Г. А., Даниленко І. С. Розвиток командного лідерства в освітньому середовищі закладу освіти / Г. А. Полякова, І. С. Даниленко // Педагогічні науки: зб. наук. праць. – 2020. – № 92-93. – С. 14-20.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26031-
dc.description.abstractРобота присвячена проблемі переходу до нової концепції управління (від адміністрування та менеджменту до лідерства). Метою статті є висвітлення особливостей командного лідерства як однієї з форм управління закладом освіти, визначення факторів та інструментів, що впливають на його розвиток, окреслення факторів впливу освітнього середовища на формування управлінської команди. Актуалізовано, що командне лідерство, є перспективною формою управління закладом освіти, оскільки воно здатне адекватно й оперативно реагувати на зміни як у внутрішньому, так і у зовнішньому середовищі закладу освіти, забезпечувати більш ефективне колегіальне управління закладом освіти в умовах нестабільності та постійних змін. З’ясовано, що командне лідерство гуртується на принципах делегування влади та співробітництва, використанні матричної організаційної структури управління, побудові управлінської команди, ефективній командній взаємодії при виконанні функцій управління для досягнення цілей розвитку та конкурентоспроможності закладу освіти на ринку освітніх послуг. Запропоновано модель розвитку командного лідерства у закладі освіти, яка передбачає реалізацію цільового, змістовного, організаційного, результативного компонентів з урахуванням змін зовнішнього та внутрішнього середовища. Визначено, що розвиток внутрішнього освітнього середовища закладу освіти сприятиме розвитку управлінських команд та переходу до командного управління через низку факторів, пов’язаних із цільовими орієнтаціями, соціально-психологічною підтримкою, запровадженням ряду дій та заходів щодо командоутворення та розвитку лідерства, створенням комфортних умов функціонування. Приділено увагу запровадженням тренінгів з командоутворення та розвитку лідерства у закладі освіти. Надано загальні етапи організації та проведення такого тренінгу для управлінських кадрів, членів педагогічного, науково-педагогічного колективів закладів освіти.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectлідерствоru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectкомандне лідерствоru_RU
dc.subjectзаклад освітиru_RU
dc.subjectосвітнє середовищеru_RU
dc.titleРозвиток командного лідерства в освітньому середовищі закладу освітиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!Полякова_Даниленко_Командне лідерство.pdf408,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.