Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26226
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лебедєва І. Л. | - |
dc.contributor.author | Норік Л. О. | - |
dc.contributor.author | Лебедєв С. С. | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-11T08:05:46Z | - |
dc.date.available | 2021-10-11T08:05:46Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Лебедєва І. Л. Елементи інтерактивних технологій у викладанні дисциплін математичного спрямування / І. Л. Лебедєва, Л. О. Норік, С. С. Лебедєв // Тео-рія і практика управління соціальними системами. Щоквартальний науково-практичний журнал. – Харків: НТУ «ХПІ», 2021. № 3. С. 76 – 91. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26226 | - |
dc.description.abstract | Метою статті є систематизація та узагальнення досвіду запровадження елементів інтерактивних технологій в процесі підготовки майбутніх фахівців з економіки та менеджменту на прикладі дисциплін математичного циклу. Розглянуто можливості, які надає застосування інтерактивних технологій під час викладання дисциплін математичного спрямування, що є обов’язковими в процесі підготовки майбутніх фахівців з економіки та менеджменту. Наведено приклади позитивного впливу використання технології «перевернутого» класу на сприйняття нового матеріалу в умовах онлайн-навчання, а також елементів гейміфікації – на формування у студентів компетентностей щодо можливостей використання математичного апарату у майбутній професійній діяльності. Гіпотеза, яка підлягала експериментальній перевірці у цьому дослідженні, сформульована таким чином: використання елементів інтерактивних технологій під час викладання дисциплін математичного спрямування дозволить ніве-лювати труднощі, що постають перед студентами в процесі навчання, і, відпо-відно, підвищити рівень зацікавленості студентів до вивчення математичних дисциплін. Для дисциплін математичного спрямування застосування елементів інте-рактивних технологій у навчальному процесі виявило такі особливості: акцент на мотивацію; досягнення мети; активність студентів; випробування; впевненість в собі; соціальна підтримка. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | дисципліни математичного спрямування | ru_RU |
dc.subject | онлайн-навчання | ru_RU |
dc.subject | STEM-освіти | ru_RU |
dc.subject | хмарна платформа Zoom | ru_RU |
dc.subject | віртуальне навчальне середовище Moodle | ru_RU |
dc.subject | технології «перевернутого» навчання | ru_RU |
dc.subject | гейміфікація | ru_RU |
dc.title | Елементи інтерактивних технологій у викладанні дисциплін математичного спрямування | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ЕММ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття-Лебедeва-Норiк-Лебедeв-2021-3.pdf | 609,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.