Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26243
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПросяник О. П.-
dc.contributor.authorЯресько К. В.-
dc.date.accessioned2021-10-12T11:22:33Z-
dc.date.available2021-10-12T11:22:33Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПросяник О. П. Особливості управління брендом: досвід ТМ «Кулиничі» / О. П. Просяник, К. В. Яресько // Український журнал прикладної економіки. ‒ 2021. ‒ Т. 6. ‒ № 2. ‒ С. 92 – 98.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26243-
dc.description.abstractРозглянуті останні тенденції у дослідженнях бренд-менеджменту. Особлива увага приділена бренд-орієнтованому управлінню та його результатам. Розглянуто систему та принципи управління брендом. Зазначено, що відсутність обґрунтованого підходу до проєктування та створення систем управління брендом на підприємстві призводить до прийняття стихійних або вузькоспеціалізованих рішень, які не мають потенціалу для розвитку. Наголошено, що ефективне управління компанією має бути бренд-орієнтованим, тобто вся активність компанії має бути спрямована на зміцнення репутації бренду. На прикладі ТМ «Кулиничі» розглянуто управління брендом: визначені основні напрями діяльності, простежено розвиток бренду підприємства від моменту започаткування. Схарактеризована діяльність та заходи, спрямовані на формування бренду та зміцнення лояльності споживачів, що мають позитивний вплив на репутацію бренду. Визначені бажані вектори розвитку ТМ «Кулиничі» як бренду з огляду на сучасні реалії та тенденції у суспільстві.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectуправління брендомru_RU
dc.subjectбренд-орієнтований менеджментru_RU
dc.subjectлояльність споживачаru_RU
dc.titleОсобливості управління брендом: досвід ТМ «Кулиничі»ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Просяник_О.П.,__Ярес_ко_К.В..pdf351,92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.