Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26251
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБулкіна І. А.-
dc.contributor.authorМаликов Р. В.-
dc.date.accessioned2021-10-12T12:41:14Z-
dc.date.available2021-10-12T12:41:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБулкіна І. А. Особливості маркетингової політики підприємства на міжнародних ринках / І. А. Булкіна, Р. В. Маликов // Фінансові інструменти сталого розвитку економіки в контексті міжнародного співробітництва: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 27 лют. 2021 р. ‒ Львів: ГО «Львівська економічна фундація», 2021. – С. 5–9.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26251-
dc.description.abstractВиділено основні тренди маркетингу, які доцільно впроваджувати у діяльність вітчизняних підприємств для підвищення ефективності реалізації їх маркетингової політики на зовнішніх ринках.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингова політикаru_RU
dc.subjectзовнішні ринкиru_RU
dc.subjectмаркетингові інструментиru_RU
dc.titleОсобливості маркетингової політики підприємства на міжнародних ринкахru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВББ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
lef.lviv.ua_февраль_2021 ......pdf372,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.