Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26265
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРядова Л. О.-
dc.date.accessioned2021-10-18T08:37:16Z-
dc.date.available2021-10-18T08:37:16Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРядова Л. О. Дослідження показників розвитку здатності до збереження статичної і динамічної рівноваги школярів середніх класів з вадами зору / Л. О. Рядова // Вісник Чернігів. нац. пед. ун-ту імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. – Чернігів, 2016. – Вип. 139. – Т. 2. – С. 144–147.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26265-
dc.description.abstractНа основі аналізу науково-методичної літератури розглянуто роль зорового аналізатора в розвитку рівноваги та її значення у життєдіяльності дітей з вадами зору, зокрема середнього шкільного віку. Представлено результати утримання стійкого положення на одній нозі з відкритими і закритими очима та обертів на гімнастичній лаві слабозорих школярів середніх класів. Проведено порівняльний аналіз показників здатності до збереження статичної і динамічної рівноваги у статевому та віковому аспектах. Виявлено, що найвищій рівень розвитку досліджуваних видів координаційних здібностей спостерігався у хлопців 7, 9-го та дівчат 8-го класів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectвади зоруru_RU
dc.subjectдинамічна рівновагаru_RU
dc.subjectстатична рівновагаru_RU
dc.subjectшколярі середніх класівru_RU
dc.titleДослідження показників розвитку здатності до збереження статичної і динамічної рівноваги школярів середніх класів з вадами зоруru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖБЖ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дослiдження_показникiв_розвитку_здатностi_до_збереження_.pdf522,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.