Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26270
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисиця Н. М.-
dc.date.accessioned2021-10-18T11:26:33Z-
dc.date.available2021-10-18T11:26:33Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМаркетинг взаємовідносин з партнерами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня : [Електронне видання] / укл. Н. М. Лисиця. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 11 с. (Укр. мов.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26270-
dc.description.abstractВизначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають аспіранти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань аспірантів. Рекомендовано для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectконцепція маркетингуru_RU
dc.subjectтехнології партнерських відносинru_RU
dc.subjectстратегічний потенціал МВПru_RU
dc.subjectланцюг партнерських відносинru_RU
dc.subjectуправління відносинами (CRM)ru_RU
dc.titleМаркетинг взаємовідносин з партнерами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг взаємовідн з партнерами.pdf3,52 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.