Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарікова Н. М.-
dc.date.accessioned2021-11-09T08:17:41Z-
dc.date.available2021-11-09T08:17:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКарікова Н. М. Про еволюцію поглядів науковців на технології і методи навчання української мови як іноземної / Н. М. Карікова // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів у закладах вищої освіти: збірник наукових статей за матеріалами ХVI міжнар. наук.-практ. конф., 19 жовт. 2021 р. ‒ Харків: Вид. Іванченка І.С., 2021. ‒ С. 30-34.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26337-
dc.description.abstractУ статті розглядаються провідні методи, що їх використовують при навчанні української мови як іноземної мови. До таких зараховуємо граматико-перекладний метод, аудіо-лінгвальні та аудіо-візуальні методи. Нещодавно набув поширення комунікативний метод, сутність якого полягає у моделюванні живого, реального спілкування. До інноваційніх технологій, що їх пропонують сучасні науковці, зараховуємо технологію модульного навчання, технологію комунікативного навчання, технологію диференційного навчання, інформаційно-комунікаційні технології, технологію навчання у співпраці, технологію тестування та ін.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectтехнології навчанняru_RU
dc.subjectметоди навчанняru_RU
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаru_RU
dc.titleПро еволюцію поглядів науковців на технології і методи навчання української мови як іноземноїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (УФІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karikova_statya_-_копия.pdf377,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.