Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26477
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДагли І. І.-
dc.date.accessioned2021-11-29T12:24:21Z-
dc.date.available2021-11-29T12:24:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПоведінка споживача : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня : [Електронне видання] / укл. І. І. Дагли. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 19 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26477-
dc.description.abstractПодано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних, та семінарських занять, методичні рекомендації щодо оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectповедінка споживачаru_RU
dc.subjectсприйняттяru_RU
dc.subjectпроцес прийняття рішенняru_RU
dc.subjectмотиваціяru_RU
dc.subjectзовнішні та внутрішні факториru_RU
dc.subjectреферентні групиru_RU
dc.subjectтипи споживачівru_RU
dc.titleПоведінка споживача : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поведінка споживача.pdf595,32 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.