Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26499
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНорік Л. О.-
dc.date.accessioned2021-12-01T08:53:10Z-
dc.date.available2021-12-01T08:53:10Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНорік Л. О. Мотиваційні прийоми дистанційного навчання: особливості ви-кладання дисциплін математичного циклу у вишах / Л. О. Норік // Орликіана-2021: проблеми та перспективи сучасної освіти : матеріали наук.-практ. симпо-зіуму, 13 жовт. 2021 р. : тези допов. – Миколаїв, 2021. ‒ С. 242 – 245.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26499-
dc.description.abstractНаведено опис мотиваційних прийомів дистанційного навчання, ефективність яких доведено під час їх апробації на базі платформи LMS Moodle у форматі персональної навчальної системи в ХНЕУ ім. С. Кузнеця. Поширення використання електронних курсів дисциплін математичного циклу за допомо-гою сервісу LMS Moodle стає потужним інструментом удосконалення навчально-методичного забезпечення та досягнення більш високого рівня мотивації студентів до навчання. Дистанційне навчання в системі вищої освіти вимагає врахування специфіки педагогічної взаємодії на базі застосування онлайн-технологій.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectперсональна навчальна системаru_RU
dc.subjectелектронний курсru_RU
dc.subjectдистанційне навчанняru_RU
dc.subjectмотиваціяru_RU
dc.titleМотиваційні прийоми дистанційного навчання: особливості викладання дисциплін математичного циклу у вишахru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕММ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Норiк_тези-13-10-2021Тези.pdf136,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.