Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26719
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГронь О. В.-
dc.date.accessioned2022-01-05T14:03:52Z-
dc.date.available2022-01-05T14:03:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМаркетинг і реклама (поведінковий підхід): робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. О.В. Гронь. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 11 с. (Укр. мова)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26719-
dc.description.abstractВизначено мету і зв’язок дисципліни з іншими дисциплінами, що вивчаються студентами. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectповедінка споживачаru_RU
dc.subjectпроцес купівліru_RU
dc.subjectкомунікаціяru_RU
dc.subjectпідсумковий контрольru_RU
dc.subjectкомунікативна компетентністьru_RU
dc.titleМаркетинг і реклама (поведінковий підхід): робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЕВББ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг_i_реклама_(поведiнковий_пiдхiд).pdf328,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.