Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26767
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧекштуріна В. М.-
dc.date.accessioned2022-01-11T12:09:05Z-
dc.date.available2022-01-11T12:09:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЧекштуріна В. М. Основні тенденції розвитку української ділової журналістики у XXI ст. / В. М. Чекштуріна // SCIENCE and EDUCATION in NEW DIMENTION HUMANITIES and SOCIAL SCIENCES, IX (46). ‒ 2021. ‒ № 254. ‒ P. 55-57.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26767-
dc.description.abstractУ статті розглядаються історичні передумови розвитку ділової преси, проведено теоретичний аналіз становлення українських ділових видань. Методологічною основою було обрано принцип історичного детермінізму. Соціокомунікативний підхід дозволив сконцентруватися на комунікаційному процесі учасників ділової взаємодії. У результаті дослідження визначені особливості цільової аудиторії ділової преси, зазначені основні ознаки контенту ділових видань та доведена залежність бізнес-преси від стану економічного розвитку в країні.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectділова пресаru_RU
dc.subjectбізнес-середовищеru_RU
dc.subjectкомунікантru_RU
dc.subjectреципієнтru_RU
dc.subjectконтентru_RU
dc.subjectповідомленняru_RU
dc.subjectвиданняru_RU
dc.titleОсновні тенденції розвитку української ділової журналістики у XXI ст.ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chekshturina_Article_2021._Science_and_education.pdf254,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.