Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26825
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMilov O.-
dc.contributor.authorYevseiev S.-
dc.contributor.authorMilevskyi S.-
dc.contributor.authorKajstura K.-
dc.contributor.authorZiubina R.-
dc.date.accessioned2022-01-17T12:41:05Z-
dc.date.available2022-01-17T12:41:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationMilov O. Critical Points of Information Influence in Social Networks / O. Milov, S. Yevseiev, S. Milevskyi, K. Kajstura, R. Ziubina // Міжнар. наук.-практ. конф. «Інформаційна безпека та інформаційні технології», Харків – Одеса, 13-19 вер. 2021 р. : матер. конф. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – С. 132-137.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26825-
dc.description.abstractSocial networks are considered from the point of view of informational influences on network participants (agents). The dynamic processes of forming opinions and the dynamics of information influence on network agents are considered. Models and algorithms for identifying critical points of a social network (influencing agents) are presented, the impact on which allows manipulating the aggregate opinion of network participants that form a social network.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectsocial networkru_RU
dc.subjectagentru_RU
dc.subjectinformational influenceru_RU
dc.subjectinfluence modelsru_RU
dc.titleCritical Points of Information Influence in Social Networksru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (КІТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
132-137.pdf5,05 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.