Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26927
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШарапова О. В.-
dc.date.accessioned2022-01-20T13:13:11Z-
dc.date.available2022-01-20T13:13:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШарапова О. В. Мовно-комунікативна компетентність як базис самореалізації сучасного вчителя / О. В. Шарапова // Молодь і ринок. – Дрогобицький державний педагогічний університет ім. Івана Франка, 2021. – №9 (195). – С. 114-117.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26927-
dc.description.abstractУ статті узагальнено практику реалізації холістичного підходу у процесі опанування освітньоїпрограми Освітологія здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти.Автором виділено алгоритм втілення холістичного підходу в роботі зі здобувачами вищої освіти:зв’язність, включення, рівновага.Складники мовно-комунікативних компетентностей: розуміння ролі таких компетентностей взабезпеченні якості освіти, комплекс загальних і предметних / фахових компетентностей для взаємодіївчителя з людьми, роботі у команді, донесення інформації, вмінь вчитися упродовж життя у суспільствізнань – у змісті навчальних програм.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectвчительru_RU
dc.subjectкомпетентністьru_RU
dc.subjectмовно-комунікативнаru_RU
dc.subjectосвітня програмаru_RU
dc.subjectосвітологіяru_RU
dc.subjectсаморелізаціяru_RU
dc.subjectстудентозорієнтоване навчанняru_RU
dc.subjectхолістичний підхідru_RU
dc.subjectякість освітиru_RU
dc.titleМовно-комунікативна компетентність як базис самореалізації сучасного вчителяru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 2 Шарапова.pdf535,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.