Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26993
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмоляк В. А.-
dc.date.accessioned2022-01-26T08:28:20Z-
dc.date.available2022-01-26T08:28:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСмоляк В. А. Управління маркетинговою політикою фінансових установ / В. А. Смоляк // Innovations and prospects of world science. Proceedings of the 5th International scientific and practical conference. Perfect Publishing. Vancouver, Canada, 2021. ‒ Pp. 997-1002.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26993-
dc.description.abstractДослідження присвячене управлінню маркетинговою політикою фінансових установ на прикладі страхових компаній. На страховому ринку України відбувається посилення конкуренції, що призводить до скорочення кількості фінансових послуг. Встановлено кореляційний зв’язок між витратами на маркетинг та обсягом чистих зароблених страхових премій. Виявлено основні маркетингові інструменти, що посилюють конкурентні переваги страхових компаній у сучасних умовах діджиталізації.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectстрахуванняru_RU
dc.subjectстрахова компаніяru_RU
dc.subjectмаркетингова політика страховикаru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність страхової компаніїru_RU
dc.titleУправління маркетинговою політикою фінансових установru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МТМСФТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Смоляк В.А. 29-31.12.21 (1).pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.