Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27082
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКінас І. О.-
dc.date.accessioned2022-02-01T09:10:22Z-
dc.date.available2022-02-01T09:10:22Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationУправління маркетингом і збутом : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Бізнес-адміністрування» другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / І. О. Кінас. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 10 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27082-
dc.description.abstractНаведено тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за змістовими модулями та темами. Подано критерії та порядок оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» другого (магістерського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectмаркетинговий менеджментru_RU
dc.subjectуправління маркетигомru_RU
dc.subjectмаркетингові системиru_RU
dc.subjectзбутru_RU
dc.subjectмаркетингові стратегіїru_RU
dc.titleУправління маркетингом і збутом : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Бізнес-адміністрування» другого (магістерського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Управління маркетингом і збутом.pdf718,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.