Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27105
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦипіна Д. С.-
dc.date.accessioned2022-02-02T10:08:50Z-
dc.date.available2022-02-02T10:08:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЦипіна Д. С. Формування лінгвокультурної компетентності засобами креолізованих текстів на занятті з іноземної мови / Д. С. Ципіна // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького держ. педаг-го ун-ту ім. І. Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: «Гельветика», 2021. – Вип. 41. ‒ Т. 3. – C. 256 – 261.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27105-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу формування лінгвокультурної компетентності засобами креолізованих текстів на занятті з іноземної мови у закладах вищої освіти та виокремленні їх особливостей. Проаналізовано понятійний зміст терміну «креолізований текст» зокрема, досліджено, що приєднання зображення до вербального тексту призводить до зменшення його емоційності, знижує його інформативність та переконливість. Зазначено, що взаємодія концепту зображення та концепту вербального тексту призводить до створення єдиного загального концепту креолізованого тексту. Виокремлено три основні групи текстів в залежності від наявності зображення та характеру його зв′язку з вербальною частиною: тексти з нульовою креолізацією, тексти з частковою креолізацією, тексти з повною креолізацією. Досліджено, що розуміння креолізованих текстів пов′язане з володінням студентами лінгвокультурної компетентності, до складу якої входять лінгвістична компетенція, етнокультурна компетенція, аксіологічна компетенція. Дано детальний аналіз карикатурі як одному з видів креолізованих текстів та значення її використання на заняття з іноземної мови з метою формування лінгвокультурної компетентності студентів, виокремлено її особливості, серед яких смислова та структурна єдність вербального і візуального компонентів та сатирична спрямованість, та її переваги.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectвербальний концептru_RU
dc.subjectкарикатураru_RU
dc.subjectкреолізаціяru_RU
dc.subjectкреолізований текстru_RU
dc.subjectлінгвокультурна компетентністьru_RU
dc.subjectполікодовий текстru_RU
dc.titleФормування лінгвокультурної компетентності засобами креолізованих текстів на занятті з іноземної мовиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІММК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5 Стаття_Ципіна.pdf350,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.