Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27152
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПушкар О. І.-
dc.contributor.authorТатаринцева Ю. Л.-
dc.contributor.authorЗаіченко І. М-
dc.date.accessioned2022-02-04T13:07:06Z-
dc.date.available2022-02-04T13:07:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПушкар О. І. Формування критеріїв якості рекламного відео з використанням методу аналізу ієрархій Сааті / О. І. Пушкар, Ю. Л. Татаринцева, І. М. Заіченко // Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит. ‒ 2021. ‒ № 5-6(159-160). ‒ С. 52-57.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27152-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовані критерії якості рекламного відео з використанням методу аналізу ієрархій Сааті. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може розставити пріоритети в процесі розробки відеоконтенту та більше уваги зосередити на значущих критеріях, що впливають на кінцевий результат. Доведено рівнозначність впливу на якість відеоролику таких критеріїв, як рівень кваліфікованості персоналу, якість сценарію, ціна та швидкість створення, технічне оснащення. Інші критерії менш важливі, проте мають свій внесок.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectвідеороликru_RU
dc.subjectкритерії якостіru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectметод аналізу ієрархій Саатіru_RU
dc.titleФормування критеріїв якості рекламного відео з використанням методу аналізу ієрархій Саатіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МСТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стат_я_1_Пушкар_.pdf641,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.